God jul & Gott nytt år!

Julen var härlig. Bra på alla sätt och vis. Jag och min man firar jul i dagarna 4.



Uppesittarkvällen
är helig för mig och min man. Varje år har vi vår egen lilla jul då vi spelar bingolottos uppesittarkväll och har gottebord och myser själva. Enda gången på hela året vi spelar bingolotto men det är är så julig stämning att göra det just då tycker vi

Julafton
firar vi alltid med min sida av familjen antingen hemma hos papi eller hos någon av mina syskon med sambos. Allihopa samlas för traditionellt julfirande.

Juldagen
alltid hos mannens pappa med familj. Dom har tradition att ha julmiddag på juldagen där nästan hela släkten samlas. Jättemysigt

Annandagen
Hemma hos mannens mor. Trevligt och inte många gäster, det blir bara vi och mannens bror med fru och så hans mamma som äter och delar klappar med varann

Imorgon är det då nyårsafton. Yey! För första gången ska mannen och jag samla vuxenpoäng och faktiskt göra något väldigt vuxet. Vi ska på nyårssupe med show. Såååå kul att få klä upp sig en gång och faktiskt gå UT på nyårsafton.

MEN WHAT TO WEAR!?!?!?!  Har kollat igenom hela garderoben utan resultat och sprungit runt på stan i panik för att hitta något men inget som tilltalar mig. Mannen min vet redan vad han ska ha, alltid lättare för killar att bli snygga men en skjorta slips med mera. FUSK!

Jaja ut igen på stan och panika runt för att hitta något vettigt.

Kram på er alla och GOTT NYTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0