Böcker är för härligt!

För en dryg vecka sedan gjorde jag det, jag läste ut sista boken i sagan om isfolket. Hela 47 delar har denna förtrollade serie. Lånade min första bok av min bästa vän en gång för mååånga år sedan. Fortsatte låna delarna allteftersom tills jag tillslut började samla på serien själv, mest på loppisar. Tror inte jag har köpt mer än 1-10 böcker i bokaffären.
Nåväl första boken trollband mig så till den milda grad att jag inte kunde sluta läsa. MEN läsande har gått upp och ner under åren och det är inte förräns nu jag har plöjt igenom hela serien.



Så vad gör man sina favoritböcker tar slut? Man önskar sig böcker när man fyller år. Syster var här i helgen med fästman och hade med sig en tidig födelsedagspresent. 6 böcker på uppföljaren till isfolket som heter häxmästaren :) Oh lycka, jag har nåt att läsa igen. Hoppas nu att dessa är lika bra som de 47 första :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0