Happy New Year och god fortsättning...





Helt underbart att äntligen få göra något annorlunda för att fira in det nya året och fira ut det gamla året. Som jag tidigare skrivit så har 2008 varit en fantastiskt år för mig och min man. Lite tråkigt att lämna det bakom sig faktiskt. Men in med det nya heter det ju.

Vi förberedde oss hemma hela dagen med att ta det lugnt och bara slappa för att sedan på eftermiddagen/kvällen börja göra oss iordning och medans vi gjorde det tog vi oss en liten snaps och lite mousserande vin.

Vid halv 8 ca bar det iväg i taxi till hotellet, middagen började vid 8 så vi skulle vara där en stund innan.
Maten var riktigt riktigt god som serverades. Helt fantastiskt fint. Showen var med de artister som jag såg på vår julfest med jobbet. Vocal voices. Men det gjorde inget att se dem igen för dom är väldigt duktiga tjejer och killar. Min man hade inte sett dem och tyckte det var riktigt bra.

Efter maten fick vi champagnebiljetter som vi kunde hämta ut och skåla med vid tolvslaget :)

Vi var helt nöjda med vår kväll och överens om att detta var ett perfekt slut på ett bra år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0