Bästisbesök

På lördags eftermiddagen kom äntligen min bästis med lilla son och hälsade på.
Det är verkligen alldeles för sällan man ses när man bor så långt ifrån varandra.
Vi drack kaffe och prata, titta på dålig tv och prata lite till. Precis så som det ska vara.
Med henne känner man sig alltid bekväm att vara sig själv och göra det man vill.
Min man var en ängel och lagade maten som behövdes och lekte med hans lille gudson så han var nöjd.
Han är duktig på båda delarna kan tilläggas :)
Helgen var med andra ord lugn och skön.


Kommentarer
Postat av: Carro

mysigt

2010-04-13 @ 11:00:44
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: Mad

Ja, det var verkligen jättemysigt! Jag tänkte att Vemund och jag ska komma över och stanna lite längre frampå vårkanten/försommaren. Nu blev det ju lite tight iom mässan och alla Vemunds inbokade läkarbesök mm. Vill gärna sitta uppe och dricka te och babbla lite mer med dig! ;) KRAMAR!

2010-04-13 @ 19:56:23
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

JA gärna. Vemund trivs ju bra i gudfars sällskap så då har vi ju tid att tjöta bara du och jag. Ser fram emot :)KRAM

2010-04-14 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0