Presentkortet använt

Igår tog jag mig till eksjö med presentkortet i högsta hugg och hoppades det skulle bli shoppa av. Och det blev det. En lila tunika från ZJ och en jeansliknande kjol från zizzi. Eftersom gulliga maken givit mig presentkort på Vackra så behövde jag bara betala ynka 98kr själv för hela denna fina kreation. Mycket nöjd med mitt köp.

Visst är det kul att handla nya kläder till våren och sommaren.
Något nytt ska alltid in i klädskåpen när en ny säsong är här! Näst på tur i shoppinglistan borde bli vårskor :)


Kommentarer
Postat av: Mad

En sak in - en sak ut! Vad har du rensat ut ur garderoben nu då? ;) Hehe!



Vi sover ut så länge vi får på lördagen, umgås lite med K med familj och styr sedan kosan mot er lilla stad. Umgås med er hela em/kvällen och så länge vi kan på söndagen. :) Ska hämta barn på vägen mot Oskars så jag måste åka så att jag hinner det, annars är det lugnt. :)



Kortet ska med i packningen!!

2010-04-08 @ 13:49:43
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

rensat? slänga mina älskade kläder? :-o hehe jodå jag ska gå en rajd i skåpen för det finns tyvärr favvoplagg som blivit förbrukade och behöver bytas ut mot nytt.

2010-04-08 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0