Fotografdrömmar

Nu har jag gjort slag i saken och börjat förverkliga en liten dröm som jag har. Att kunna fota riktigt fina bilder.
Så igår när vi var i jkpg för att hämta våran tv gick vi in på olika affärer för att kolla in den systemkameran som jag vill ha. Hade kollat upp hemma vart den var billigast (såklart) och vart man fick bäst pris på försäkring.
Det slutade med att jag köpte kameran med väska, kort och försäkring på elgiganten.
Där fick jag bäst pris helt enkelt.

Det fiffiga är att jag redan har fått chans att testa vad den går när vi var på gotland.
Bästisen som också vill kunna ta proffsigare bilder har införskaffat sig en likadan för ett tag sedan.

Kameran är inte den värsta och dyraste på marknaden men man får ju börja någonstans och då är nog den här modellen perfekt. Den har vunnit pris tidigare och fått bra recensioner, bättre än andra billigare modeller så jag är nöjd med mitt val.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0