Minisemester och allergi från hell

Idag är jag hemkommen från min första minisemester som jag har spenderat hos min syster.
Åkte dit i onsdags förmiddag och sedan dess har vi titta på glee avsnitt, hon har hela första säsongen, lagat mat, vart ute med hunden, solat i solstolar och shoppat. Denna shoppingrundan blev det presenter till mor och far som fyllt år, en ny fin plånbok, fina anteckninsböcker och en bolero. Jättenöjd.
Medans jag väntade på att syrran min skulle bli klar på sitt möte torsdag förmiddag satt jag med en stor kopp kaffe från Arabusta i värnamo. Dom ska visst ha väldigt gott kaffe enligt rykte så jag var tvungen att testa.
Och gott var det att sitta i solen och titta på folk med rykande hett kaffe i handen :-)

Idag har vi varit och firat min far hela bunten. Alla barn + respektive. När vi fikat och haft det bra ett par timmar så susade vi hemåt. Nöjd och glad med min lilla resa sitter jag nu här och funderar på när man ska gå å nanna

Bäst just nu= semester och kunna göra vad man vill när man vill
Sämst just nu= allergin från hell har blossat upp. förbaskade pollenallergi..morr...





Här saknas bara kaffekoppen så beskriver det min torsdag perfekt...


Kommentarer
Postat av: Mad

Vad mysigt det låter. Jag vill också sitta på ett fik i Värnamo och se om man ser någon man känner gå förbi. ;)



Jobbigt med allergi!! Kram!

2010-07-03 @ 16:02:19
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0