Drömjobbet?

Visst finns det något jobb som vi alla drömmer om att få ha som sitt? Jag har en hel del jag skulle kunna tänka mig att jobba med i framtiden. Här är ett litet urval av mina drömjobb.
Vad drömmer du om att få jobba med?


Bröllop

Antingen i brudklänningsaffär eller med att arrangera hela altet som bröllopkoordinator. Vilken känsla att få jobba med alla flickors mest förtrollade dag. Härlig känsla det hade varit ,och se dessa lyckliga ansikten som planerar sin stora dag tillsammans, varje dag på sitt jobb :-) I like! 

Stylist

Inte bara när det gäller kläder och mode utan även smink hår ALLT. Jag skulle vilja vara den som stylar från topp till tå. Det är hur kul somhelst att styla andra med smink och håruppsättningar och vara smakråd när det gäller kläder. Man måste ha ett öga för vad som är rätt.

Fotograf

Tänk att ha som jobb att fånga det vackra på bild varje dag. Fotografera bröllop, dop och andra lyckliga stunder i människors liv och återskapa lyckan på bild genom att vara en duktig fotograf. Att få göra människor glada genom att ha sparat deras minnen med fina bilder. Wow.



       



                                  

Kommentarer
Postat av: Mad

Ja, fotograf skulle jag också vilja vara! :) Eller så skulle jag ha ett najjs litet café för småbarnsfamiljer.. Eller nåt annat kreativt skapande. Jag får återkomma när jag vet vad jag vill göra när jag blir stor. :D



Du skulle absolut passa som stylist!! Tycker att du ska söka en utbildning! sparkar i baken

2010-06-18 @ 23:41:59
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: magdalena

visst skulle det va kul att va bröllopskordinator?

du kan ju alltid flytta till södern, så kan vi bilda bolag ;)

kram kusina

2010-06-23 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0