Lördagens nöjen

Igår trotsade vi det riktigt dåliga vädret med regn och rusk och ringde syrran med fästman och tvingade med dom på stan i växjö. Lång väg att åka för oss men det var det värt.

På Gina tricot hittade jag en stor tubsjal i rosa och svart. Me lööv. Syrran köpte ett sött linne.

Vidare iväg till monki där jag hittade MIN kofta som jag velat ha så långe för halva priset. Yes! Köpte även en grå kofta på 75% rea och en rosett. Lurade in syrran även här och hon hittade en topp och en klänning för 50% och 75%. Lyckad shopping må jag säga.

När vi var färdiga på monki var klockan dock så mycket att vi fick springa in på restrerande affärer för att ens hinna in men det gör inte så mycket. Budgeten för dagens shopping var nog ändå slut får vi lov att säga. HEHE.

Mötte upp våra karlar och begav oss hemåt. På kvällen grillade vi och hade allmänt trevligt. Vilken tur att man får ett ryck ibland och åker bort. Vi hade hur trevligt somhelst och shopping i växjö blir det nog igen me syrran när nästa lön har dykt upp.


Kommentarer
Postat av: Mad

Vad kul med lyckad shopping! Härligt att få tag på ett plagg du längtat efter på rea!! Vi har skickat den där saken jag mms:ade bild på idag - det blev lite fullt upp i fredags och igår glömde jag det helt när jag skulle iväg, så idag "tvingade" jag maken att cykla iväg till postlådan.. ;) Kram!

2010-06-13 @ 22:52:33
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0