Från H till H på ett ögonblick

Och med H menar jag helg. Denna veckan har gått i rekordfart. Måndag tisdag var jag ledig och har sedan jobbat onsdag och torsdag natten. Vart tog den tiden vägen. Swooosh.

Idag har jag och maken varit på marknad i jönköping. Trevligt att vara där och titta lite men ack så trist att det alltid ska regna på marknadsdagar. Blev en snabbtur till a6 också innan hemfärd.

Denna veckans H spenderas på följande vis. Kvällen som är sitter vi i tvsoffan och softar efter veckan.
Lördag tar vi en overnightväska och åker till min syster med familj och hälsar. Där tänkte vi sova mellan lördag och söndag. Blir vädret bra kanske grillen åker fram :) Och resterande dagen har vi inte planerat.
Vi får se hur vädret blir och vilket humör deras lilla är på.

Söndag åker vi vidare för att hälsa på min far och sedan mor lilla mor på mors dag.
En helg som är helt uppbokad med andra ord. Det är för härligt med lediga helger.





Trevlig helg och glöm inte att fira MOR


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, det låter som en mysig helg ni har framför er. Hälsa syrran med familj och såklart päronen också! Massor av kramar till er båda - speciellt från småsorkarna här! :)

2010-05-29 @ 11:11:29
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0