Inte helt 100

Hehe nej detta är inte helt 100 för iochmed det här inlägget så är vi på 99 än så länge ;)

Något annat som inte varit helt 100 har varit sömnen i helgen när jag jobbat.
Gick upp i fredags morse vid 8 på morgonen och var vaken hela dagen för att jobba hela natten sedan.
Tänkte givetvis sova gott på lördagen men ICKE. Inte en blund på hela dagen.
Jag bara låg och vred och vände mig. Maken lagade tidig middag i förhoppning om att jag skulle bli trött av den sen och kunna sova nån liten timme innan det var dags att gå till jobbet men ack så jag bedrog mig i tron att det skulle funka.
Det var bara att gå till jobbet och slita 10.5 timmar till utan sömn.
Söndag morgon trött och sliten kunde jag visseligen sova men bara ca 6 timmar och sen jobba sista natten.
Så summan av kardemumman är 6 timmars sömn sedan fredagsmorgon när man kommer innanför dörren på måndag morgon. GÄSP.

Idag har jag dock tagit igen sömnen för hela helgen tror jag. Sov hela förmiddagen och efter det har jag försökt vara vaken och titta på tv men det har inte gått. Somnat konstant.
Vad gör jag uppe nu undrar säkert någon?
Ja vafasen nu har jag ju sovit hela dagen så nu går det ju inte att sova. SUCK x 2




Kommentarer
Postat av: Carro

Jobbigt

Blogga dig trött och lägg dig sen på en spikmatta och sov! (Det råkade jag göra inatt, somna på spikmattan...:-p)

2010-05-18 @ 06:11:19
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: Mad

Men åhh, vad jobbigt. Det är så typiskt att man inte kan sova när man bara måååste! Hoppas det funkar bättre till nästa jobbpass (för övrigt tycker jag att du ska börja jobba dag istället - som stylist!) :-D

2010-05-18 @ 11:23:29
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

hade väl varit drömmen att jobba dag med något riktigt roligt ex stylist men för att tjäna pengar måste man ha pengar. lots of it. hoppas på lottovinst ;)

2010-05-18 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0