Sängdrömmar

Nyligen har maken och jag kommit på att en ny säng vore att rekommendera.
Idag har vi tagit tillfället i akt och varit ute på sängjakt.
Jösses va många sängar som inte faller mig i smaken.
För mjuka är det vanligaste felet jag hittar på sängarna i butikerna. Den här gången ska jag vara petig i mitt val av säng. Vore himmelskt med en ställbar säng. Och varför inte?
Ska vi nu köpa en ny som ändå kommer kosta massa pengar så varför inte köpa en riktigt ordentlig säng?
En sån som man kan sova gott i och slippa värk i nacke, axlar och rygg.
Ja just det, varför inte. Hittade en säng som stämde in på alla våra önskningar.
Den är fast, ställbar, man ligger skönt, fin design, den är inte för låg, passar bra in i vårt sovrum.
Just nu är den på bra pris också eftersom den är månadens erbjudande på sängjätten.
Vi är väldigt sugna på denna säng, alla andra sängar bleknade lite i jämförelse.
Visst det fanns dyrare sängar som var ställbara men det var bara den här som kändes rätt.
Vi har helgen på oss att fundera. SVÅRT men vääääldigt lockande.




Kommentarer
Postat av: Mad

Det är så viktigt med en bra säng, så ni ska verkligen unna er den om allt kändes bra, tycker jag! Man tillbringar ju en hel del av sitt liv i sängen! Kramar!

2010-11-17 @ 16:38:58
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0