Planer för framtiden

Häromdagen gjorde jag det som jag funderat på länge. Satte mig och kollade på utbildningar.
Har tittat på massor av olika yrken som jag kan tänka mig och kommit fram till att jag vill nog jobba inom service på något sätt även om man vill ta paus från vården.
Hittade en utbildning som verkade jätterolig inom hotell och turism.
Kanske det kan vara något för framtiden? Sätta sig i skolbänken och bli något helt annat?






Vad skulle du själv vilja jobba med om du bytte karriär helt?


Kommentarer
Postat av: Mad

Jag vill också skola om mig! Känner att jag inte fixar pressen som socinom. :( Hotell- och restaurang var ju mitt förstahandsval till gymnasiet men betygen räckte inte. ;) Fast helst vill jag nog driva ett litet bed & breakfast eller ett mysigt café nånstans. :)

2010-09-25 @ 10:50:24
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: Mad

Haha, jag kan ju inte ens stava till socionom!! :P

2010-09-25 @ 10:51:05
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: Carro

Helt klart journalist! Funderar på att söka en kurs om att skriva för intranätet, för det gör jag ju redan så smått... :-)

2010-09-26 @ 20:14:57
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: erica

carro, men självklart, du hade passat hurbrasomhelst som journalist tror jag. absolut



Mad, det är aldrig försent. Man kan vara som jag nästan 30 och tycka att nu är det daxs och vända blad :)

2010-09-27 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0