Im sooo bored

Vad ska man hitta på för att liva upp vardagen? Just nu känns det som om jag inte har någonting alls att göra fast det är nog inte helt sant. Vi har massa grejer i lägenheten som faktiskt är roligt men varför jag inte tar mig för det är en annan femma. Vi har tvspel, nya tidningar, dator, böcker, jag kan pyssla, jag kan skriva brev. Det jag saknar är sällskap. Allt eller ja nästan allt blir roligare med sällskap av någon. Sitter och hoppas på att bästisen kan komma hit inom en snar framtid. Vore jätteroligt om hon kunde komma över och umgås nån dag.

Förra veckan var jag hos lillsyrran och vi var på stan och kollade alla möjliga butiker.
Vi tjötade och fikade och tittade på dålig tv. Det är alltid lika roligt att umgås.

På helgen var vi först på 80årskalas och sen åkte vi till min andra syrra med familj.
Jättetrevligt med grillkväll och massa prat.

Så varför så rastlös nu? Tja jag blir väl van att ha någonting att göra så när jag inte har nåt för mig klättrar jag på väggarna här hemma. Måste hitta på något och det nuuuuuu.
Kanske ska börja med att gå ifrån datan. HEHE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0