God jul & lika god fortsättning

Det har varit en trevlig jul i år igen. Vi firar som vanligt i dagarna 3 hos olika familjer. Och såklart vårt eget julfirande den 23 med uppesittarkväll bara jag och maken. Det som har varit skillnaden i år är att man har jobbat både julaftonsnatten och juldagsnatten och varvat däremellan med julfirande. Har väl fått gå upp lite tidigare än man brukar mellan nätterna men jag tycker det har gått finfint :)

Nu är julfirandet över och vi är så nöjda så. Tomten dök upp på julafton och systerdottern hjälpte till väldans bra med att dela ut paketen. Hon är för söt min lilla stjärna.

Nu återstår det bara att önska alla en god fortsättning för julen varar fram till påska...eller ja till trettondagen om man ska vara petig ;)



Kommentarer
Postat av: Mad

Va? Nää, till tjugonde dag jul (13 januari) är det väl ändå? Tjugondag Knut - då dansas julen ut! :-D

2012-01-05 @ 17:07:32
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

inte hemma hos mig. inte en dag längre får julsakerna vara framme ;)

2012-01-06 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0