Favoriter på TV

Förr tittade jag inte mycket på serier alls faktiskt. Men nu på senare tider har dom börjat göra riktiga pärlor. Desperate houswifes och ANTM är väl de jag har följt tidigare men nu har favvolistan utökats något.

How i met your mother. Störtskön serie som handlar om arkitekten Ted och hans jakt på sin blivande fru. Detta gör han tillsammans med sina vänner Barney, Marshall, Lily och Robin. Puben en trappa ner från Teds är innestället att hänga på. Som Barney brukar säga AWESOME!


 


En annan av mina favoriter är The big bang Theory. Här får man följa Leonard och hans kompisar Sheldon, Raj och Howard. Dessa väldigt intelligenta grabbar jobbar alla som fysiker förutom Howard som "bara" är ingenjör. Penny är Leonards och Sheldons granne och en del i deras lilla grupp. Leonard har en önskan om att bli Pennys stadiga pojkvän.





Sist men inte minst i min parad av serier är Glee. Vilken underbar serie. Den har allt. Handlar om showkören New Directions ledd av Will Schuester och utspelar sig på McKinley High, en helt vanlig skola. Rachel och Finn är stjärnorna i Gleeclub men för resterande elever på skolan är alla i Gleeclub nördar. Mycket sång och dans och massor av spännande intriger.




Kommentarer
Postat av: B2B

Åh, me also love How I met your mother! Finns en app på facebook, där man kan få dagliga AWESOME tips från Barney ;-)

Suit up! :-)

2011-03-03 @ 16:55:49
URL: http://fruwestrup.blogg.se/
Postat av: erica

legen---wait for it---dary..awesome!

2011-03-03 @ 18:56:17
Postat av: Carro

Grey's Anatomy är ett tips också om du vill följa en bra serie som är svår att slita sig ifrån :-)!

2011-03-05 @ 17:24:23
Postat av: erica

har funderat på om den är bra ibland men aldrig gett den en chans. man kanske borde kolla :)

2011-03-06 @ 19:28:14
Postat av: B2B

Greys Anatomy & Desperate Housewives är att stark rekommendera! Finns inget bättre!

Kram <3

2011-03-07 @ 10:56:59
URL: http://fruwestrup.blogg.se/
Postat av: erica

desperate housewifes kollar jag självklart på men har inte börjat med greys än.

2011-03-07 @ 11:56:49
Postat av: Mad

Tack för bra tips! Nu hinner jag inte ens följa mina favvodokuserier (Fam. Annorlunda o Sofias änglar, tur att play finns) men när jag är hemma och ammar bebisen sen så kanske jag kan plöja några boxar av bra serier! ;) Kram!

2011-03-08 @ 09:32:50
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

Mad,ja nu har du ju en liten summering av vad dom handlar om så då är det bara att välja favoriten ;-)

2011-03-08 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0