Nu tändas tusen juleljus

Idag är det första advent och i hemmen runt omkring landet pyntas det för fullt. Adventsljusstakar och stjärnor brinner så fint i våra fönster. I vårt krypin är det full jul som gäller. Vi har pyntat upp hela lägenheten och tycker inte alls det är för tidigt att sätta upp allt. En del vet jag sätter bara pynt i fönstret och väntar med resten men så gör inte vi. Vi vill ha jul hela månaden lång :)

Igår var vi på julmarknad med min syster och hennes kille. Trevligt sällskap men marknaden var väldigt liten till vår stora förvåning. De hade skyltat med STOR julmarknad. Hmmm..vart då?

Senare på kvällen lagade min syster en ny spännande rätt som vi aldrig testat förut.
Jättegod. Och så såklart lite kaffe, pepparkakor och julmusik till efterrätt.

Ha en underbar första advent alla mina vänner, nära och kära!




Kommentarer
Postat av: Mad

Detsamma, detsamma fina bästis med make! Vi är hemma från sjukhuset och allt verkar bra. Kram!

2011-11-28 @ 21:45:19
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

Tack :) Skönt att ni är hemma och det är bättre. Kram

2011-11-29 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0