My cup of tea

Härligt med ruskiga dagar inte sant? Inte jätte kanske men om man ser på det som så att är man ledig och kan vara inne och mysa istället för att ränna ut i rusket så är det inte så dumt alls. Man kan sitta och dricka en god kopp the eller kaffe och filosofera om framtiden.

Jag är en person som gillar att ha något att se fram emot så nu har jag funderat på hösten och vinterns event.
Än sålänge har vi kommit fram till att vi ska på julmarknad på Tjolöholms slott och har bokat in oss på en resa i november. Älskar julen och allt som hör till så det ska bli trevligt.
Fler utflykter och händelser blir det säkerligen men först måste man komma fram till vad vi vill göra. Vi har ju alltid en rad födelsedagar vi ska fira tex. I år extra många jämna födelsedagar dessutom.

Dessa dagar när jag har varit långledig har gått åt till att städa och göra fint här hemma.

Har varit sugen på att baka lite också.
Just i detta nu är en deg på jäsning som ska bli kardemummaskorpor. MUMS!

Tycker verkligen om mina lediga veckor då jag får göra som jag vill :)




Kommentarer
Postat av: BirkaCarro

Håller med dig, supernice att bara sitta inne och mysa :-)!



//Carro

2011-10-09 @ 18:50:55
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: Mad

Vad mysigt det låter! :) Själv har jag mest vardagsstress att hantera nu.. Har inte ens hunnit tänka på att det snart är jul. ;) Kramis!

2011-10-09 @ 22:01:46
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

birkacarro, visst är det. älska dagarna man bara kan vara hemma och göra det man vill



Mad, jul? nej men jösses det är för länge kvar för att man ska börja fundera på det nu ;)



KRAM

2011-10-10 @ 11:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0