Jag ser det snöar

Det var väl roligt? Hurra? Nej inte så hurra just för tillfället. Visst är det vackert att spana ut över snöflingorna som flyger runt utanför mitt fönster inte att förneka MEN på fredag och lördag går vårt flyttlass till vår nya lägenhet och snön försvårar det hela en smula. Kallt och halt gör det inte lättare att flytta möbler minsann. Men men nu ska vi inte klaga, slask och regn är inte mycket bättre.



Till vår nya lägenhet har vi köpt på oss lite nytt och fräscht för att piffa upp alla vinklar och vrår. Vi har kastat MASSOR av gammalt strunt och flera fula gamla möbler och ersatt med
nytt


Sååå snygg har alltid velat ha denna malmbyrå. Min gamla sovrumsbyrå blev kaffeved ;)


Kommentarer
Postat av: Mad

Din vad, blev vad? Jag hoppas att det inte var den fina ekskänken som blev till kaffeved bara!! :-o Lycka till med flytten, önskar som sagt att jag kunde vara där och hjälpa till!! :-)



Kramis!

2008-11-26 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0