Hemma igen och jobbet väntar

Eller ja, kom hem redan i söndags efter en trevlig vistelse på Gotland. Kallt kallt. Fick köpa mig riktiga snöskor faktiskt. Fungerade inte så bra med tunna gympaskor i all den där kalla snön. Alltid lika roligt att hälsa på bästa vännen :)

Inatt är det tillbaka till jobbet igen. Suck. De långlediga veckorna rasar förbi sen går jobbpassen så trögt så trögt. Men om man ska byta karriär? VAD ska man göra då? Inte så smart i dagens läge att säga upp sig direkt men en kvälls eller distanskurs kan man faktiskt hinna med fast man jobbar. MEN till VAAAAD? Jag vill göra nåt roligt med mitt jobbliv. Något som känns inspirerande att gå till varje dag. Inget fel på mitt jobb igentligen, vi gör nytta. Men för sjuttan hela livet inom samma arbete? Nej tack.

Mitt nuvarande jobb är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0