Ullared mitt shoppingparadis

I lördags var vi i shoppingparadiset nr 1= Ullared och Gekås. Där finns allt på en och samma affär :)
Vi hittade nästan allt på vår lista den här gången. Bland annat en jättesnygg bolero till sommarens kvällar när det behövs något över klänningen. Maken min köpte en jätteläcker rockabillyskjorta bland annat.

Igår var vi hos familjen och hälsade på och hade samtidigt vägarna förbi en sportaffär där jag var ute efter en ryggsäck som handbagage till Bulgarien. Hittade en rosa nikeväska för 149kr och maken min köpte sig en svart nästan likadan nike för samma pris. Man kan alltså säga att vi har fyndat hela helgen lång. Sånna här helger gillas skarpt :) Fynda är min melodi det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0