Utrensning pågår

Jisses va kläder som bara ligger och skräpar här hemma. Inte klokt vad mycket kläder man inte använder igentligen. Bara idag har jag nog fått ihop en svart sopsäck med kläder som bara tagit plats. Tyckte det var på tiden att kolla vad jag faktiskt använder och vad som kan åka i sopbingen. Jag menar, man kan ju inte köpa massa nytt och bara fylla på. Nån gång måste de där favvoplaggen bli utslitna och då är det ingen ide att behålla dom längre.
Nej ut med det gamla och in med det nya!




Kommentarer
Postat av: Mad

Men du.. nu ska du inte underhålla mitt missbrukarbeteende, men om det är så att du hittar något fint och färgglatt bland dina "gamla trasor" kan du väl ta med det till ön eller spara tills vi kommer så kan jag få lite nytt att sy fulnallar eller annat kul till Vemund av? :D KRAMAR!

2010-04-17 @ 23:58:29
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

hehe ja hittar jag något som funkar att göra fulnallar av så spar jag det åt dig :)

2010-04-18 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0