2 advent

Idag tänder vi två ljus såhär innan jul. Trevligt trevligt. Att jag älskar julen har väl inte undgått någon. Igår var jag och maken och firade hans kommande födelsedag med julbord.
Gott och trevligt som vanligt.




Idag har vi varit ute och kikat på plastgranar men oj vilken besvikelse dom är. Inte alls som en vanlig gran på något vis. Nej en billighetsgran vill jag inte ha. Då får det bli en riktig istället som vanligt. Hade dock varit smidigt med en i plast som man bara kan vika ihop efter julen. Det stora plusset är väl att man kan sätta upp granen hur tidigt man vill också utan risk för barr i hela lägenheten. Hehe.

För er som gillar julen och julens musik kan jag tipsa om dessa sidor Julradio.se & Juligen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0