Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Många hävdar att det är kommersiellt jippo men jag tycker det är mysigt. Visst kan man visa sin uppskattning till nära och kära alla dagar på året men visst är det mysigt med allt hjärtformat godis och nallar som trängs i butikerna så här års.
LOVE IS IN THE AIR....

På morgonen har vi ätit god frukost och sen tittat på en romantisk film.
Senare idag ska vi laga en god middag och sen har vi skumhjärtan och choklad som dessert.
Blir nog en film till kvällen också eftersom idag har vi bestämt oss för att det bara är hemmamysdag med pyjamas.

Gav vi varandra presenter? Såklart
Maken min fick en du och jag bok att fylla i om oss :) Själv fick jag ett par jättefina pilgrim örhängen i form av hjärtan.

Ha en fin alla hjärtans dag alla mina nära och kära därute




Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt ni hade det :-)!

2010-02-16 @ 20:05:03
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: Ebba

ebba kramar caroline

2010-02-16 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0