Ha den äran idag

Så var den här, dagen som man älskar eller hatar (beroende på hur gammal man är antagligen). Min födelsedag.
Hipp hipp hurra! Synd bara att den redan är firad av maken och mig förra helgen ;)

Idag ska jag iallafall få välja middag och efterrätt dagen till ära.

Igår kom ett trevligt kort och ett litet paket av makens pappa med familj. Lite roligt kort då man fick en liten påse konfetti som man skulle kasta upp i luften och sjunga happy birthday to meee....hehe

Idag har det poppat in ett par grattis sms och nåt mail :) Alltid trevligt att bli ihågkommen.
Kom även idag ett par kort i postlådan med gratulationer från systrarna.
Bästaste vännen gjorde ett jättefint blogginlägg och grattade mig med. Tack kära du :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0