Helgen är över HURRA!

Låter kanske konstigt i en dels öron men det är så att hellweek är över för den här gången.
Min 5nätters vecka med andra ord. Den helgen är inte och kommer aldrig vara särskilt spännande. Man äter sover och går och jobbar igen.

Nu är det måndag och inte många dagar kvar tills vi åker till GOTLAND. Ska bli så roligt att äntligen få träffa bästa vännen med familj. Har ännu inte träffat minstingen i familjen vilket inte känns roligt alls. Men på lördag blir det fest i hans ära med dop och efterföljande fika. Åh vad jag längtar.

Måste börja kolla igenom vad man ska ha med sig. torsdag-söndag kan man tänka sig att packningen inte behöver bli så brutal men det funkar inte när det gäller mig. Man måste ha med sig saker till utifallatt. HEHE. Hellre för mycket än för lite dock.

Nu ska jag ta och pigga till mig lite och börja fundera över vad jag ska ha med mig absolut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0