Vänner

A real friend is hard to find
difficult to leave
and impossible to forget


Vänner, de måste vara bland de bästa kryddorna i livet.
Vad vore man utan sina vänner?
Vad vore livet utan vänner?

En del känner man bara lite grann och tar en kaffe med nån gång ibland. Sånna kan jag absolut behöva lite fler av. En kaffe och lite pladder är ju aldrig fel.

En del gör man inte mer än jobbar med men man är vänner ändå. 

Mina vänner är också systrar och bröder, ja hela familjer och släkten till mig och maken.

Men så ibland finner man en guldklimp som blir en riktigt nära och bra vän. Den där vännen som man kan kalla sin bästa. Jag har en sådan. Min guldklimp. Mad. En sådan vän måste man hålla fast vid och inte släppa taget om.
Visst önskar jag att vi bodde vägg i vägg så vi kunde ses oftare du och jag men vetskapen om att du finns gör livet till det bättre :)

Den här är till dig






Sen finns såklart vännen som alltid finns nära, den man har valt att leva ihop med, sin man.
Min älskade make som man kan prata om nästan precis vadsomhelst. Alltid nära alltid beredd att göra vad han kan för oss och mig. Love u.


Så till maken och alla mina vänner här är ett litet budskap till er


Kommentarer
Postat av: Mads syrra

<3 Gulligt <3

2010-02-20 @ 21:41:39
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: Mad

Hååh! Så fint! Nu fick jag en liten tår i ögat.. Kan ju bara säga; "Detsamma! Du är min allra bästaste vän någonsin!!" KRAMAR!!

2010-02-21 @ 12:07:34
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0