Nedräkning

Och på den 19 dagen vilade hon ;)
Alltså 18 dagar kvar innan semestern är HÄR! Jag kan inte annat än att redan börja räkna ner.
Tiden går ju som konstaterat väldigt fort så snart snart är den här. Min efterlängtade semester.
Jag kan iallafall säga att jag går på semester den här månaden :)

Vad ska jag göra på min semester undrar kanske någon.
Har säkert nämnt det tidigare i bloggen men vi kan ta det igen.

De två första veckorna v26 och 27 är jag ledig själv utan make. Då tänkte jag eventuellt ta och åka runt och hälsa på lite, både släkt och vänner.
På helgerna kommer jag nog vara hemma för att umgås med maken min men veckorna blir så trist att vara hemma ensam.

v 28 är maken äntligen ledig samtidigt som mig förutom att han har jour på jobbet så då kan vi ju hitta på lite saker tillsammans. Helgen den veckan är vigd och spikad till Wheels and Wings. Hotellrummet är bokat och klart.

V29 Enda hellediga veckan tillsammans med maken min. Vi har ännu inte riktigt planerat vad som händer den veckan men åka någonstans i sommarsverige blir det iaf.




Kommentarer
Postat av: johan

tycker det ska bli jätteroligt med semester med dig min fru! ska bli skönt å vara ledig å hitta på roliga saker med dig/ maken din

2010-06-13 @ 09:05:07
Postat av: Mad

Ni är alltid välkomna hit, det vet ni! Kramar!

2010-06-14 @ 00:00:07
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0