Ullared

Såg ni ullared säsong 2 första avsnittet igår? Det gjorde jag såklart. Det är för härliga människor som är med där. Speciellt damerna som alltid skrattar och har roligt. Man kan inte annat än le när man ser dom.
Hoppas dom är med även i denna säsong. Ska bli kul att se nya karaktärer i programmet också.
Problemet med att se programmet en gång i veckan är det ständiga suget att sätta sig i bilen och åka dit och shoppa. MEN maken och jag har bestämt att det blir ingen shopping förräns vi ska handla julklapparna.
Och det gör vi  inte riktigt ännu ;)





Följer du gekåsbloggen?


Kommentarer
Postat av: Mad

Jag missade första avsnittet, men det ska jag ta igen senare. Lova att säga till när ni ska till Mecka så kanske jag kan få skicka med en beställning? ;) Kramar!!

2010-09-09 @ 08:56:39
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

ja som det ser ut nu blir det inte inom en snar framtid iaf :-( gubben säger att det blir innan jul typ. suck vill nuuuuuuuu

2010-09-10 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0