Planer för 2011

Man måste ha saker att se fram emot. Så är det bara. Eller ja, jag måste ha det för att inte tycka att vardagen blir för grå med bara jobblunken. Så vad har vi planerat för 2011? Tja hela året har vi inte planerat för iochförsig men de planer som redan är klara kommer som en liten summering här

Februari- då firar vi att bloggerskan, jag själv fyller år, the big 30. Gulp. Då blir man officiellt vuxen. Detta firas en helg tillsammans med familj och vänner med lite gott att äta och sitta ner och trivas ihop. Helgen efter ska jag fira med maken och se vad han har hittat på.

I juli firar vi kusinens Bröllopsdag :) Detta ska bli så roligt så roligt. Jag och maken har bokat hotellrum för länge sedan. Vi ska vara där i två nätter. Har en känsla av att det kommer bli ett jättefint bröllop.

Det är också denna helg semestern börjar om nu mina semesterönskningar går i lås på jobbet vilket jag hoppas. Fick byta förra året så detta året kanske man får som man önskar :)
Semestern är inte planerad för tillfället men vi vet så mycket som att det blir hemmavid i sverige med kanske en stuga eller husvagnen tex.

Någon gång under semestern eller iallafall under sommaren ska en resa till ön bokas in också såklart. Ja gotland pratar jag om då naturligtvis. Måste hälsa på bästis med familj. Fast iochförsig kan det hända att jag åker tidigare än så med.

Augusti- våran bröllopsdag. Firas med att vi ska iväg på hotell och gå på konsert. Inte vilken konsert somhelst heller utan the man himself, alan jackson.

Så långt har vi kommit än så länge. Känner jag mig själv så det blir många mer planer för våren och sommaren. Ja, vi ska ju ut med jänkaren och köra lite varstans i vår och sommar med men vart vi ska är inte på kartan än.



                                     

För mig är det kalas med massa planer för framtiden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0