Min stjärna

Har fått ett jättesött hänge av maken min i form av en guldstjärna. Kedja har jag en i guld så nu har jag ännu ett tjusigt halsband till både vardag och fest. Finns en speciell anledning till varför jag valde just stjärna som hänge, det är till minne av makens farfar, han var som en extra farfar för mig.

Det som är lite roligt är att det påminner om Rachels halsband som hon får av Finn i Glee.
Alla ni som ser på Glee vet ju att guldstjärnor är Rachels grej. Ja jag är en gleek så är det bara. Live with it! Hehe


Denna söta guldstjärna är från Guldfynd
för den som vill införskaffa sig en likadan




 Lea Michele a.k.a Rachel  i Glee. 
Här ser ni hennes guldstjärna. Originalet är från Ryan Ryan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0