Beeesök !!!

Bästisbesök på G. Imorgonkväll kommer hon, bästaste vännen från Landet annorlunda.
Ska bli jätteroligt att hon kommer hit och umgås lite. Med sig på färden har hon makens gudson.
Min gudson stannar hemma hos sin far. Han ska få medskickat med mamma lite paket till årsdagen :)

På torsdag ska jag och bästisen på tur med lillsorken. Vad och vart är lite hemligt. Hehe.

För övrigt kommer det bli lite the och barbados i köket eller vad säger du mad ;) Good times good times!

Välkommen hit är väl det som återstår att säga!



Kommentarer
Postat av: Mad

Ser fram emot både te, Barbados och att få träffa er!! Vendel är så avis på att han inte får åka med till gudmor, men jag har sagt att han och jag kanske kan åka dit lite senare i vår eller sommar. :) Ses inatt! Kramisar!

2011-05-03 @ 09:23:10
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

nämen, är vendel avis. vi får väl se om ni inte kan komma fler gånger då :) syns inatt! kramis

2011-05-03 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0