Något nytt

Igår var jag och maken på stan en sväng i solskenet och promenerade.
Var på jakt efter en födelesedagspresent till min gudson. Vi hittade precis vad vi var på jakt efter till honom. Blev något till makens gudson också.
Maken hittade precis rätt slips att matcha min klänning när vi ska på kusinens bröllop i sommar. Seeen råkade vi visst ta en sväng till lindex och där bara råååkade jag hitta en tunika och ett linne till som jag väldigt gärna ville ha i min nya garderob ..hehe... :)




Förra året hade jag en så himla snygg och bekväm jeansjacka från ullapopken och grämde mig över att det inte gick att få tag i mindre storlek. Och vips så landade mindre storlek i webshopen och nu är den beställd såklart.


 

 

 

 




















Visst kanske inte det mest nödvändiga i min garderob men nu har jag rensat skåp och lådor igen så då måste man ju fylla på med lite nytt eller hur ;)





Kommentarer
Postat av: Mad

Klart du ska ha lite nytt i garderoben! Fattas bara annat. ;) Kramis!

2011-05-01 @ 19:04:29
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0