Firardag

Lördag, alltså igår hade maken informerat mig om att det skulle bli fira av. Ja, jag fyller inte år förräns på fredag men eftersom jag jobbar då och hela nästa vecka igentligen så firade vi igår.
Vi åkte först till min favoritaffär vackra i eksjö men jag hittade inte just det jag ville ha för dagen så maken köpte mig ett presentkort istället som jag kan använda när sommarplaggen börjar ramla in.

Sedan bar det av till jönköping för intagande av middag på pallas athena, en av mina absoluta favoritrestauranger.

Mätta och nöjda gick vi sedan till bion och tittade på farsan. Himla bra film. Me like. Han som spelar farsan är ju störtskön.


För den som följer bloggen flitigt kanske ni minns att vi firade min dag med middag och bio även förra året så detta blev en favorit i repris :)

Bio är inte bio utan lördagsgodis :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0