Semester uppdatering

Planeringen för helgen gick smärtfritt och blev precis så bra som vi hoppats fast med ett litet minus i kanten. På wheels and wings marknaden brände jag mig på bröstkorgen nåt så fruktansvärt så på kvällen fick min stackars man leta efter after sun lotion på affären medans jag satt och gömde mig för solen. Hua, det gör ont med solbränna.

Annars gick allting smidigt som sagt. Marknaden var rolig, cruisingen likaså och hotellet var fint.  Dagen efter var vi som sagt i Lerum och hälsade på kompisen med familj.

Söndagen tog vi en break från semestrandet och bara gick hemma i pyjamas. Gött.

Måndagen packade vi väskorna igen för att på tisdagen åka till skåne, eslöv där min kusin med fästman väntade på oss. Wow vilken underbar lägenhet dom har. Och värsta söta lilla katten nova. Vi hade jättetrevligt hos kusinen.

Tisdagskvällen spenderade vi på kiviks marknad. Herre yeeeses jag har aldrig sett en så stor marknad.
När vi kom hem fortsatte vi tjöta och titta på tv för att sen gå å nana. För att vara en madrass på golvet måste jag säga att man sov bra. Det finns alltså madrasser som går att sova på golvet med utan ryggskott ;)

På onsdagen slappade vi på förmiddagen och åkte sedan ut till ett köpcentrum utanför lund. Jag och kusinen handlade kläder medans karlarna gick på teknikbutiker. Ingen ovanlig uppdelning med andra ord. Karlar gillar ju som sagt inte att bli medsläpade i klädbutiker om dom inte måste. Och det måste dom ju inte när man har en annan tös med sig som sällskap.

Vi åkte hemåt redan samma kväll men först ett stop på old western store där vi blev ganska många kronor fattigare. Dit måste vi åka igen och ha en ännu större plånbok med oss :)

Igår torsdag gjorde vi inte mycket heller och idag fredag är det storstädning och mathandling som står på agendan.




Kommentarer
Postat av: Mad

Vad roligt med uppdatering! Ni verkar ha en riktigt härlig semester. Snart kommer ni hit och får umgås med Familjen Kaos. :D Kramar till er båda!

2010-07-23 @ 18:00:36
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: Carro

Ni verkar ha en precis lagom mysig (och runthattande) semester, precis som vi ;-)!



Kram!

2010-07-23 @ 23:52:43
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: erica

ja semestern har varit trevlig :) hade väl velat åka långt bort men det blir till hösten istället,gran canaria :) kram på er båda

2010-07-24 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0