Lediga veckan

I måndags morse gick jag av. Men ledig var jag bara ett par timmar för sen skulle vi på kurs
kl 13.00 som varade i 4 timmar. Hann väl sova 2,5 timmar. Det är av denna anledning som bloggen har varit på paus. Jag har inte blivit människa förräns idag. Igår var jag så trött att hjärnan inte hängde med. Men idag är man back on track.

Denna veckan är jag långledig igen. Jobbar inte förräns onsdag nästa veckan. Vad göra? Pengarna är det dåligt med för man får inget ob månaden efter man har haft semester så inte kan man dra iväg på shoppingrunda heller hehe.  Så vinterjackan och skor och nån tjockare tröja till hösten som är här får snällt vänta tills nästa månad och jag får roa mig med något pyssel eller så hemmavid.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0