Mellandagsrean här och där

I dagarna har jag varit i inte mindre än 3 städer för att kolla mellandagsrean. I jönköping i tisdags var det mer eller mindre kaos. Folk överallt och varmt som tusan inne på varuhuset. Hittade ingenting på rea men väl ett par jeans för presentkortet jag fått i julklapp på lindex. Samma modell som jag köpt innan men dom är ju så bra i passform och kvalite så vi kör på det.

Igår var jag här i stan för att se om jag hade bättre tur men icke. Ingenting här heller som lockade. Fast iochförsig så har jag ju kollat på alla butiker när dom hade ordinariepris och inte hittat nåt jag är jättesugen på så då vill man ju inte ha de kläderna på rea heller. Hehe!
Köpte dock min filofax på bokia som jag har tittat på länge nu. Har en exakt likadan svart sen innan men pärmen är för sliten så nu blev det en fin brun istället.

Eftersom turen med fynd var lika med noll här i stan så hoppade jag på tåget dit min man jobbar och tänkte gå där en stund på stan tills han slutade. Där sved det till i plånboken kan man säga.

Esprit Väskan jag har drömt om länge nu blev min trots att ingen rea fanns på den. Jag var bara tvungen. Den är så perfekt i storlek och modell.
In en sväng på lindex och hittar koftan som jag också tittat på länge på REA...HURRA...det blev den, ett rött nattlinne och två paket strumpor :)











Kommentarer
Postat av: Mad

Åh, vilka fina saker och kul att du hade nytta av presentkortet. :-) Massor av kramar!

2012-01-05 @ 16:52:15
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

ja shopping var väldigt lyckad :) presentkort kom väl till pass till dom fina jeansen som jag älskar modellen på :) kram

2012-01-06 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0