Vinstregn

För någon dag sedan fick jag en postavi och trodde då att någon hade skickat något i juletid åt mig. Men i själva verket hade jag vunnit på icakurirens julkalendertävling ,lucka nr 12, en fullproppad necessär med niveaprodukter. Jag blev lyrisk. Paketet innehöll faktiskt fler saker än vad som syns på bilden :)




Igår singla det ner ytterligare en paketavi. Så jag gick för att hämta ut detta paket och det visar sig att jag har vunnit igen i Myiittalas tävling ,en bok, mumin på arabia keramiska berättelser. Döm om min förvåning. Jag är inte den som brukar vinna i tävlingar.





Jag tror att tomten tycker att jag har varit snäll i år. TACK TOMTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0