Vinterskrud till jul

I lördags var det kalas hos min svåger. Han fyllde 40 och även på denna fest var det jultema, såsom hör säsongen till. Jättetrevligt var det.

Igår var vi på julmarknad och gick omkring bland glögg och kransförsäljare medans snön föll omkring oss. Man var tvungen att ta på sig vinterstassen med mössa vantar och allt som hör därtill. I år hade dom verkligen ansträngt sig här i stan. Fanns både ute och inne marknad och man kunde träffa tomten, shoppa och julpyssla. Jättemysigt!

Vi var inne på lite butiker också och då hittade jag en stickad tröja på lindex som skulle passa så bra till min nya kjol från kappahl. Fick den i tidig julklapp av sötaste maken min. TACK! 
Nu kommer jag bli så fin i min vinterskrud på julafton :)



Kommentarer
Postat av: Mad

Jättefint!



Ska posta er julklapp idag och hoppas att den kommer fram. Hade hoppats på att få det sista nu i dagarna, men det dröjer, så då får ni också vänta. ;-) KRAM

2011-12-20 @ 12:28:22
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack. jag tror det blir fint. lite vintermysigt sådär. oh spännande med julklappar. jag blir som en lite unge vid jul ;) massa kram

2011-12-20 @ 16:08:00
Postat av: Magdalena

Oh, snyggt kussan! Mysigt & chict ska det va :-D

Jag ska ha en röd-rutig klänning på julafton & på måndag, när vi ska fira med Alex family, en svart klänning i spets med mina röda jul-örhängen :-D



En riktigt GOD JUL till er alla! Massa varma kramar!

2011-12-22 @ 08:39:15
Postat av: erica

Vill se bilder på det sen då kusse :) Massa kramar och god jul till er :)

2011-12-22 @ 14:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0