Välkommen hem

...Det är vad jag säger till mina nya finingar som jag sparar på och allt annat fint som jag nu äger. I lördags fyllde jag som sagt år och hade lite fest i en hyrd lokal för mina släktingar på både min och makens sida. Då fick jag bland annat lilly my och mymlan som tillskott till mina muminmuggar av min syster M och hennes kompis L. Nu har jag totalt 6 st muggar.




Vidare fick jag inte en, inte två men TRE marimekkoskålar. Alla utav en och samma person. Min systeryster S


Grön, äppelgrön och ljusblå. I love them!

Av maken min fick jag ett fantastiskt fint specialdesignat pärlhalsband. Underbara vita perfekt runda pärlor. Tur för plånboken att man bara fyller jämt en gång vart tionde år kan jag tänka mig. TACK älsklingen min!

Smycken, ljuslyktor, skålar, godis,massor av blommor, kort, en speldosa, pengar, mobilstrumpa,presentkort på cervera. Fick igentligen alldeles för mycket presenter och pengar.
Tycker det är pinsamt att vara den enda som öppnar paket inför publik men jag är jättetacksam och glad över allt fint jag fick. Trevligt hade vi också när vi mumsa god mat och fika tillsammans.
Hoppas gästerna hade lika trevligt som jag hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0