Dagens Fynd

Idag var det marknad i vår lilla stad. Lika lite att handla där som det brukar vara. Mer tur hade jag dock på de vanliga affärerna. På kappahl köpte jag mig en svart bolero. Ska ha den över finklänningen på kusinens bröllop i sommar. Vilken tur att det igår kom sms med 25% rabatt på plaggen på kappahl.
Billigare är bättre.



Efter detta tog vi en sväng till jönköping för jag hade tänkt mig att kolla på skor. Det fanns inga alls som passade eller föll mig i smaken just idag. Däremot hittade jag en annan sak som jag letat länge efter. En vit väska.
Hela våren har jag varit på jakt efter en men inte hittat någon jag är nöjd med. Nu hittade jag en fin vit espritväska som också den handlades med 25% rabatt på wedins.



Kommentarer
Postat av: B2B

Inte illa kusina, rabatt på båda :-D

2011-06-04 @ 14:28:05
Postat av: erica

Näe det var en riktigt lyckad shoppingrunda. Båda sakerna jag ville ha och behövde till rabatterat pris :)

2011-06-05 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0