Soliga vardag

Härligt det är med semester! Helt ofattbart skönt att slippa tänka på att gå till jobbet.
Idag sitter jag mest me reseguiden i hand och drömmer mig bort till el gouna.
Det roliga med en sista minuten är att det är så SNART vi ska åka. Hurra!
Packningen är påbörjad på papper och i mitt huvud. Ja jag är absolut inte den som planerar min packning dagen innan vi ska åka. Det ska göras minst en vecka innan så man kan packa och packa om, plocka dit och plocka bort. Hihi. Nuts i know!

Först ska vi givetvis på kousinas bröllop. Det är en av höjdpunkterna i år.
Det är så spännande att se hur min söta kusin tar sig ut i brudutstyrsel. Jag vet ju att hon inte kommer vara maräng iaf ..hehe.. men om det blir klassisk brud eller med en twist det har ingen fått veta. Sååå spännande.
Har fått följa med henne under planeringens gång och det har varit jätteroligt att kunna hjälpa till. När man själv gifte sig 2008, så scanna man ju halva världen efter de perfekta detaljerna till i stort sett allting så man har ju lite knas på vart man kan få tag på ditt och datt.




Kan det vara såhär kusin M står på lördag den 9 juli?




Tack Lovisa för inlägget i min blogg, roligt att veta att bloggen är läsvärd :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0