Systrarna S goes Glee

Ja jisses va roligt det var i lördags på liseberg. Solen sken och det var lagom varmt mestadels av dagen. Köerna var otroligt nog inte längre än ca 15 min till varje åktur. Något längre på nån attraktion men inte farligt lång.
Vi mötte upp syster med pojkvän inne på liseberg och sen rullade dagen på med karuseller, spel och läskeblask.

En sak är då säker, i Balder sätter jag mig aldrig igen. Den var HEMSK! Men å andra sidan så var det bara jag som tyckte det. Maken och syrrans pojkvän åkte många fler grejer än jag och syrran.
Gasten var vi såklart in på  också. Lika hemskt varje besök och denna gången kändes det som om dom gjort vägen man ska gå där inne mycket längre. Hua!

Så när kvällen börja lida mot sitt slut hittade vi inne på spelhuset en kul grej. Beat box. Spela in en låt? Tja det låter ju roligt. Sagt och gjort valde vi en glee låt och börja spela in syster min och jag. Vogue! Det var ritktigt kul att göra så vi tog en till när vi ändå var i farten. Glee med dont stop believing!

Här är hur det ska låta ;-) Våra verisioner var eeeh nästan lika bra ;-) Den första är en jämförelse med madonnas riktiga video. Fanns inte glee bara med videon dom hade gjort.








å så den andra videon







Kommentarer
Postat av: Maria

Hej syster! Jag hade jätteroligt på liseberg det får vi göra om någon gång.

2011-05-27 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0