Jag ska bara....

Hehe jag ska bara gå in här och kolla om dom har några fina jackor. Så låter det när jag är med gubben på stan. Fast jag hittar inga jackor som kräsna jag är nöjd med. Dock kommer man alltför ofta ut med något annat från butiken. Hittade häromdagen denna fina tröjan på kappahl fast i svart som ska med i packningen när jag åker till Guteland. För visst måste man ha nya kläder när man åker bort? ;) eller inte...men men.







Gillade den grå också men den svarta var snyggare på.
Sen måste jag säga att kort hår, på tal om shopping, kostar mycket pengar. Har lagt ner en förmögenhet på puderwax, spray och mousse. Men men den som vill vara fin och såvidare. Kan inte heller gå å köpa skräp på mataffären till håret för det håller inte och ger inte heller önskat resultat i styling.



Två av tre riktigt bra produkter. Tyvärr har min favoritmousse från sebastian slutat tillverkas så när dom dyrbara dropparna är slut vet jag inte vilken sort jag ska köpa men då hjälper min trogna frisör mig säkert.
Hon är kanonduktig, det är dom alla på den salongen jag klipper mig på.

Undra om det bara är jag som bara ska..och kommer ut med fler saker än det var tänkt eller om det finns fler flickor som handlar nåt annat då å då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0