Yeeehaaaw

Nästa vecka är det på med cowgirl hatten och matchande kläder och bege oss till Country festivalen på high chaparall. I dagarna 3 kan man slå klackarna i taket och umgås till countryns härliga toner. Vi har dock valt att endast åka dit en av dagarna. Den dagen då det är bäst band som spelar helt enkelt. Dwight Yoakam är årets dragplåster och han spelar givetvis den dagen vi har valt att boka biljetter dit. Han är en mycket bra countryartist och väl värd en resa till chaparall tycker både jag och maken.

http://www.countrymusicfestival.se/hem/ kika in på länken om du är intresserad av evenemanget




Kommentarer
Postat av: Mad

Vad kul! Jag tänkte faktiskt tipsa dig, för Alexandras dotter Melanie ska uppträda på festivalen där på fredag och lördag! Så såg jag förstås att Dwight uppträder och då tänkte jag på dig. :-) Kramis!

2012-06-12 @ 12:56:19
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

ja det är dwight vi åker dit för. han spelar bara på lördagen. joey + rory från usa är riktigt bra med. ska blir roligt :)

2012-06-13 @ 14:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0