Hälsomässa i Skövde

Idag har jag och min man varit ute på ännu en av våra irrfärder i sverige.
Turen idag gick till skövde för igår eftermiddag hittade jag info på nätet om att det idag och imorgon skulle pågå en hälsomässa där. Arrangörer för mässan är http://www.tarun.nu/ där finns all info för den som är intresserad. Det finns ju fortfarande tid att gå imorgon som sagt.

Både jag och min man är väldigt nyfikna av oss och gick en sväng runt torget av spådamer och fastnade för en utländsk kvinna som heter tina taylor. 10 minuters konsultation a 100kr. Sagt och gjort så skrev vi upp oss på varsin tid. Tänker inte gå in på allt hon sa till mig men mycket stämde och stämde just på mig så jag har förtroende för att denna kvinna faktiskt kan sina saker. Även mannen tyckte att mycket hon sa var sådant hon inte kunde veta.

Efter lite spådom köpte jag mig lite stenar också. Mina stenar var speciellt för kvinnan och bättre hälsa.

Nu är vi hemkomna från detta vårat helgkul och slappar framför datan innan bästa vännen från gotland med lille bebben kommer och hälsar på över natten.




Kommentarer
Postat av: Carro

Har syrran hälsat på klart? Hade ni det bra? :-)

Kramar!

2010-04-12 @ 06:00:53
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0