Så där som mumin

Min syster har i många år samlat på muminmuggar och har nu en ganska stor samling av dom.
Har blivit en del muggar i present till henne under åren.
Varje gång man har stått och klämt på en mugg och tänkt köpa i present till henne så har jag alltid blivit sugen på att köpa till mig själv också.
Funderar starkt på att samla på dessa söta muggarna jag med. Man kan ju alltid köpa dom till riktigt vettiga priser när man åker på kryssning :) eller på outlet kanske?
Samla på något speciellt är roligt och de här godingarna är ju kalasfina att duka med när man har gäster ex




Kommentarer
Postat av: Stina

Kära syster!

Kom till oss så åker vi in till Borås, till Knalleporten där Iittala-outletbutiken ligger!

Där kan man fynda!

2010-08-26 @ 08:59:24
Postat av: Stina

Kära syster!

Kom till oss så åker vi in till Borås, till Knalleporten där Iittala-outletbutiken ligger!

Där kan man fynda!

2010-08-26 @ 09:00:03
Postat av: erica

jajamen när jag har pengar så ska vi handla muuumin

2010-08-26 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0