3 advent

Mycket har hänt i veckan som gått. Både roligt och mycket tråkigt. Roligt var att syster min var och hälsade på dom dagarna jag inte jobbade. Vi hade fullt upp från att hon kom tills hon åkte hem. Vi har julpysslat bakat, shoppat på stan, skvallrat och druckit julmust. 

En annan jätterolig sak var att när jag kollade mailen igår så fick jag mig en överraskning. Har vunnit en av alla julkalenderstävlingar jag är med i så snart dyker det upp ett presentkort på kryssning i min brevlåda :)

Vi har även varit på dimoda och köpt oss en kalasfin gran som faktiskt hör och häpna är i plast men den ser hur riktigt ut somhelst. Love it. Den står pyntad och fin i vardagsrummet.

Idag är sista natten jag jobbar innan jag är ledig länge. Hurra vad underbart. Ska bli skönt minsann. Har varit en tuff jobbvecka.



Trevlig 3 advent allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0