Vad köper du i julklapp?

Det här med julklappar är inte alltid så lätt tycker jag. Svårt att veta vad mottagaren helst skulle vilja ha i sin klapp. Har alla hittat årets klappar redan eller är det ett bekymmer fortfarande?

En bra julklapp till mig hade varit en tidningsprenumeration. Jag är ju som jag nämnt tidigare en riktig tidningsmänniska. På senaste har det bara varit jultidningar som gäller. Ju fler desto bättre :)

Så tips till den som inte är färdig är ju att köpa tidningar. På tidningskungen finns julklappar som passar alla och där går det att köpa sista minuten klappar ända fram till Kalle Anka.
Jättebra och rolig present, men det gäller att ha lite knas på vilken av alla tidningar som kan tänkas passa. Har köpt massa prenumerationer därifrån. För tillfället har jag tidningen nära som jag verkligen gillar. Den kommer jag fortsätta att prenumerera på länge tror jag.




Kommer tomten med en tidning i år?


Kommentarer
Postat av: Mad

Bra idé! :) Själv köper jag nog inga julklappar nu.. Kolla bloggen så får du se varför. Hata FK och a-kassan.nu!!

2010-12-17 @ 16:47:09
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0