Är den verkligen slut?

Är det sant? Har 4 veckor redan passerat förbi? Ja tydligen för imorgon är det tillbaka till kneget igen. Suck. Men men det har var härligt att vara ledig och roligt har vi haft också på våra minisemestrar hit och dit. Och det är ju bara slut på semestern för den här gången. Vi har ju fler saker på g i höst.

* 9 augusti bröllopsdagsfirardaxs :) Middag på restaurang blir det i år.

* 12-15 augusti till medeltidsveckan på gotland :) Jag var där ett par dagar förra året men maken har aldrig varit ,så detta året är det hans tur att vara där för första gången. Ska bli kul. Kläder har vi också :)

* 27 oktober GRAN CANARIA here we come. Dessutom är det mitt i min vanliga långvecka så då är jag fortfarande ledig en vecka när vi kommer hem. Härligt.

Sen har vi lite presentkort på miniutflykter som vi kan uttnyttja i höst så vi har massa roliga saker att se fram emot att göra när hösten kommer på visit :)



Kommentarer
Postat av: Mad

Det ska bli sååå roligt att få hit er! längtar Kramisar, Mad.

2010-07-27 @ 19:29:41
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: Carro

Vad kul att ni har en massa grejer att se fram emot, då är ju inte semestern över egentligen, ni har ju massa skoj kvar!!

:-)



Kram

2010-07-28 @ 06:14:13
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0